Oh shit it's monday

Hejsan! 
Behöver jag ens nämna att det var sååå jobbigt att gå upp när klockan ringde 06.00 imorse? 
Måndagar är inte att leka med precis, men klarade mig i genom den långa skoldagen, slutade vid 4. Sedan så åkte jag och mamma och fixade lite, hämtade ett paket, köpte min efterlängtade väska som jag bloggade om förut och sedan så handlade vi. Just nu sitter jag och försöker lära mig en engelska text utan till för ska nämligen ha en presentation imorgon och jag ska prata om min jobb-upplevese på HeliAir. 
Känns lite sådär att stå inför hela klassen och prata på engelska men det går nog bra, alla ska ju göra det och annars så är det bara att improvisera lite, haha. 
 
Så får helt enkelt vila från träningen idag, måste tyvärr prioritera skolan, men får köra på resten av veckan. 
Nu ska jag se hur det går med maten, magen kurrar och sedan blir det tillbaka till pluggandet igen. 
Man måste ju bara älska skolan, eller NOT!
 
Haha, stämmer rätt så bra på mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0