Onsdag

Hej! 
Har precis kommit hem efter en kort skoldag, hade bara två lektioner och den sista lektion var prov. Första provet för den här terminen så var ju en aningen nervös. Blir alltid det precis innan provet och stressar upp mig och försöker plugga in det sista precis innan man går in, inte så bra för brukar sluta med hjärnsläpp. Får hoppas på det bästa, tror inte att det här provet/testet är så betygsavgörande men såklart att jag vill göra bra ifrån mig. 
 
Eftersom att jag inte började förens 12 idag så hann jag med en powerwalk innan frukost och sedan hann jag göra  proteinplättar med jordnötsmör, gudomligt gott och nyttigt! Tanken var att jag skulle förbi gymmet en snabbis direkt efter skolan, hade med mig träningskläder men kände mig så slut efter provet så tog bussen hem, stannade och köpte lite vindruvor istället. Får se om jag lyckas ta mig iväg lite senare, har nämligen lite att göra, imorgon är det mattetest, skolfoto och sedan ska jag fixa mat ikväll och kanske köpa en ny cykel. 
Min cykel är inte cykelbar något mer, men den har fått ståt ut mycket genom åren så var kanske på tiden för en ny. 
 
Nej, nu sitter jag och babblar på om helt ointressanta saker så bäst att jag slutar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0