Onsdag

God morgon! 
Är fortfarande hemma, då vi inte börjar förens klockan 12.45 idag. Inte ofta vi får sådana långa sovmorgonar, tror lärarna har halvplaneringsdag eller var det var. Så man klagar inte precis. Passade på att sova ut lite men tror ni inte att man vaknar vid halv 7 ändå? Låg i allafall och drog mit till 8 och gick upp och gjorde havregrynsgröt. 
Sedan så fixade jag lunch att ta med mig, ska nämligen iväg och träna nu med Linnéa innan skolan så då blir det lunch där. Slängde ihop en skinksallad, med lite av allt det som jag hittade här hemma. 
Har bara 1 och halv lektion idag så slutar vid 3 och då ska jag möta upp Emelie för fika och lite fönstershopping. 
Det börjar bli en liten tradition, men så mysigt, speciellt nu när vi går mot hösten, att sitta på kafér och dricka latte, hinna catcha upp och plugga lite! 
 
Men nu kom jag på att jag måste packa ner handduken, kan ju vara bra om ska duscha.... Sedan måste jag röra mig till gymmet. 
 
Ha en bra dag mina vänner! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0