Pannkakslunch

Behövde verkligen sova ut idag, vilket jag även gjorde! Så skönt, igår blev det ett besök hos Sanne i Karlstad, som en liten inflyttningsfest. Så delar av släkten satte oss i en bil och åkte dit, sedan blev det en promenad till stan, tittade i en massa mysiga inredningsbutiker innan vi gick tillbaka till lägenheten för lunch och fika! Blev en riktigt go-fika med både kladdkaka, muffins, en massa små kakor som hallongrottor och chokladflan, riktigt gott men hade matkoma resten av kvällen. Fick bara i mig lite yoghurt till kvällsmat, haha. 
Men det var i allafall roligt att få komma ner igen och se hur de har kommit i ordning, Sanne och J har de verkligen super fint! 
 
Så idag, känner mig jag mig utvilad och har hunnit med att städa här hemma och haft pannkakslunch med lillebrorsan. Han känner sig nämligen lite krasslig så vad gör man inte för brorsan!  Även om jag egentligen börjar med en ny grej idag så var kanske inte pannkakor det ultimata speciellt inte med sirapen.....  men får helt enkelt börja med det på riktigt imorgon istället (kommer ett inlägg senare om vad jag ska köra med ett tag framöver). 
Nu blir det plugg i några timmar och sedan ska jag utföra någon sorts träning, får se om det blir ett IW pass, gym eller bara en powerwalk.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0