Sa ni fredag den 13:e?

God kväll! 
Har ni klarat er utan en massa otur idag? Det har inte jag, började med att jag missa bussen och kom försent till skolan, sen så har jag haft tekniska problem med datan, skulle iväg och träna efter skolan så gick till gymmet, bytte om och inser att kortet var hemma..... Så det var bara att gå hem igen, blev en vilodag idag. 
 
Men förutom det så har jag haft en bra dag, hade endast två lektioner och ett stort hål i mellan dom så lunchade på Sushi Yama med Emelie. Hon fyller nämligen hela 18 år idag, världens bästa vän!!! Kan inte förstå, hur fort tiden går, om 1 år är det min tur! 
 
Ska försöka lösa de tekniska problemen på datan och sedan ska jag faktiskt ta och sova, ska nämligen vara barnvakt hela dagen imorgon. 
 
Sushi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0