Sick

Hejsan! 
Är hemma idag, kände mig inte alls pigg imorse när jag vaknade upp snorig, hes (låter som om jag är en gammal knarkare), huvudvärk och bara allmänt hängig. Lika bra att stanna hemma då så att jag kan bli frisk, hatar dock att vara sjuk från skolan. Får super dåligt samvete och är rädd för att missa saker, har som tur var bara 3 lektioner idag men ändå. 
Fast som mamma sa det är viktigare att lyssna på kroppen och ja hon har väl rätt. 
Så därför tänker jag sitta och plugga järnet nu och bli klar med allt som ska lämnas in och redovisas framöver, först ut är en historiainlämning. 
Medan jag ändå är hemma ska jag försöka plocka undan lite kläder om jag orkar, för måste flytta över allt från pappa hit. Eftersom det är flytt på gång..... 
Måste pallra iväg mig till affären också och köpa mat och halstabletter, men som sagt först plugg! 
 
///Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0