Skoldags...

Good morning sunshines! 
Gröten är i magen och jag ska bara borsta tänderna innan det är dags att röra sig mot bussen till skolan. Hade så svårt att gå upp imorse, måndagar är verkligen jobbiga..... 
Det kanske har att göra med att jag satt uppe och plugga till sent igår kväll samt att jag börjar känna mig krasslig. 
Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk, har inte tid med det just nu. 
Har en lång dag och slutar vid 4, ikväll väntas träning (om jag inte blir värre) och plugg, the fabulous life of Linnea.
Har inte så mycket att säga utan ska röra mig mot bussen.  
Ha en bra dag! 
 
Bild på bästa klassen från skolfotograferingen i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0