Söndag

Hejsan! 
Då var det söndag igen.... Skolveckan har bara flugit förbi, har haft prov, inlämningar, skolfotografering osv.
Nästa vecka blir ungerfär densamma så dagen till ära så måste jag plugga eftersom att det inte blev något plugg igår. Började dagen med ett IW pass med mamma och sedan var jag barnvakt åt mina underbara kusiner. Jag tog med dom till bio, vi såg på Monsters University i 3D, sedan köpte vi med mat från donken, tittade på ännu mer film innan lilltjejen somnade i soffan och kvällen slutade med att jag och Viggo spelade wii. Så när jag kom hem där runt 21.45 var jag super trött, somnade i soffan en stund och kvällen slutade med att jag låg i sängen med datan i knät. 
 
Tog en välbehövlig sovmorgon idag och har suttit och kikat runt på bloggar, kläder och inredning men nu är det dags att ta tag i plugget. Sedan blir det ett besök hos farmor, kanske jobb och träning också med Linnéa. 
 
Hörs senare! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0