Sunday

Hejsan! 
Kom hem från Linnéa för liten stund sen, sov nämligen där inatt. Igår var det kulturnatten och min kompis Linn och hennes band skulle ha 2 spelningar så det kunde man ju inte missa! Blev i allafall en kväll med mat på spicy, lite reggae musik, hamnade mitt i ett heavy metal uppträdande, träffade nya människor, köpte med oss godis från Hemmakväll, kvällens häftigaste var att en killkompis vann 600 kr på att träffa ett löv med en pilbåge! Haha, det var min kväll i korta drag, hade i allafall en bra kväll och Linn och hennes band var så duktiga! 
Natten slutade med mig och Linnéa i en varsin soffa och en massa prat om allt och inget innan vi somnade.... 
 
Mina finaste tjejer! Vad skulle jag göra utan er? 
 
Haha, finner inga ord, bjuder på bilden... Men så här glada blev vi av godis, sugar rush på hög nivå! Hade inte ätit godis på väldigt länge om jag säger så.... 
 
///Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0