Torsdag

Har stannat hemma idag med, jag hade tänkt gå till skolan men kroppen samarbetade inte... Är inte frisk än så bättre att stanna hemma och försöka bli helt frisk för jag har tyvärr en tendens att gå med långdragna förkylningar i flera veckor. Vilket jag inte vill göra, längtar tills att börja träna igen, känns som om jag får börja om (igen) med både kost och träning för det här är inte bra i längden. Men inte så mycket jag kan göra åt det nu utan får ta igen det när jag kan träna. Hoppas i allafall att jag blir frisk någon gång, imorgon tänker jag gå till skolan oavsett! 
 
Lite egoboost, kan säga att jag varken ser ut eller känner mig så där just nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0