12 April

God kväll! 
Har haft en fullspäckad lördag, idag har min bror fyllt år, hela 16 år. Känns som om tiden bara flyger iväg. 
Så idag blev det först lite uppvaktning imorse, sedan har jag pluggat, packat, vart på ett IW intervall pass, varit på kalas (för brorsan och kusinen som fyller imorgon). Blev spicy till middag och nu sitter jag i soffan och ser på Harry Potter. Känns som om jag har koll på allt inför imorgon men även som om jag glömt något. 
Åker som sagt till Hemsedal imorgon och blir där i en vecka, har förberett några inlägg så att det inte ska eka helt tomt här. Vet inte än om vi kommer ha internet i stugan, men om vi har så kan jag försöka lägga upp något. 
 
Här kommer en bild på oss syskon från Oscars konfirmation förra våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0