5 april

Hej på er! 
Bloggen har fått lidit lite denna vecka då jag har haft annat för mig, som plugg och träning men igår skrev jag historia provet, så nu är det lite lugnare igen. Befinner mig just nu ute i stugan och har bara tagit det lungt men hann även med en springtur. Den blev inte speciellt lång, 4 km på 25 minuter, kanske inte så bra tid heller men det börjar ta sig. Har aldrig riktigt varit en löpartjej, men ska ju springa vårruset i år igen så dags att lägga i lite om jag vill få en bra tid och vinna över mina mostrar som har otroligt bra grundkondis och vinnarskallar!
Ska snart övningsköra hem och börja fixa lite där hemma. För har bjudit över två av mina favorit tjejer, Linnéa och Emelie för en tjejkväll. Tänkte bjuda på lax med fetaostpesto och sötpotatis, fick lite inspiration av syrran. 
 
Så det ska i allafall bli super mysigt, att ha hela lägenheten för oss själva och det är roligt att mina två bästa vänner kommer så bra överrens också! 
 
Här är en bild på mig och mina två bästa vänner! Linnéa till vänster har jag känt sedan 6an, då vi började i samma klass vilket vi gör än idag. Emelie har jag snart känt i 13 år, så vi har mer eller mindre växt upp med varandra. Kärlek till dessa två ♥
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fetaostpeston är gudomlig!

Svar: Ja det var den verkligen! :)
Linnea

2014-04-05 @ 17:50:51
URL: http://sannethereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0