8:e April

God kväll! 
Har varit ledig från skolan idag, så himla skönt att få lite sovmorgon! Idag har jag jobbat, pluggat, tränat*2, hämtat paket och nu har jag slagit mig ner i soffan efter lite mat. Älskar att hämta ut paket, känns som julafton. Så nu har jag fått hem en super snygg klänning som jag tänker ha när jag fyller 18 och sedan en tröja som jag har velat ha ett tag. Det var rabatt på båda plaggen så då kunde jag inte låta bli att klicka hem dom. 
 
Resten av kvällen ska jag spendera i soffan, känner mig slut som artist trots att jag inte vart i skolan idag. Kanske är vädret som påverkar mig, nu har det regnat nästan konstant i tre dagar, usch på regn säger jag bara!  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0