Mysig kväll!

Har precis bäddat ner mig i soffan och ser på någon dålig film på tv:n. Har i allafall haft en bra eftermiddag och kväll, hann med att gymma, åt glass nere vid hamnen med mamma, köpt en ny cykel, åt middag på Kajens och sedan cyklade vi vidare ner till café gränden för kaffe. Blev en massa prat och planering inför i sommar, känns skönt att planera en massa roliga saker att se i fram emot. Tror att den här kvällen var välbehövlig då det har hänt en hel del, men är så tacksam för mina vänner som stöttar mig i vått och torrt! 
 
En bild på mig och E från ikväll!
Det spelar ingen roll hur jag mår, för med er har jag alltid ett leende på läpparna! ♥
(måste verkligen ta och fixa min utväxt...) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0