Sunday funday

Hej på er! 
Hade en super trevlig kväll igår, maten blev super god och sedan blev det timmar fullt av snack och skratt i soffan. Känner mig så lottad som har så fina vänner och vi kan verkligen prata om allt och då menar jag verkligen ALLT, haha. Linnéa blev kvar över natten så imorse hade vi ställt klockan för att åka iväg till Ikea för frukostbuffé. 
Har velat testat på den ett tag nu och jag kan säga att den var verkligen värd 29 kr, fanns hur mycket som helst och rullade ut därifrån. Fanns allt ifrån köttbullar, äggröra, pannkakor, prinskorvar, frallor, yoghurt osv. Fick matkoma deluxe, men vi lyckades gå i några affärer och fick med mig hem lite nödvändigheter. 
 
Så har verkligen haft en super mysig helg och nu kommer resten av dagen bestå av plugg och städning, måste verkligen rensa min garderob som svämmar över!? 

Den goda och stora frukosten, är fortfarande super mätt! 
 
Ha en fin söndag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0