Förändring

Nästa vecka är det dags för en förändring, ska nämligen till frisören. 
Det lutar åt att jag ska göra en ombre, då jag är så himla trött på att få utväxt hela tiden, får det redan efter 1-2 veckor. Fast ändå känns det inte som mitt hår blir längre precis. Har mig själv att skylla på så mycket som jag har färgat och exprimenterat med mitt hår så har min naturliga hårfärg bytt färg och blivit mycket mörkare. 
Men i allafall är lite små nervös då jag har varit blond så länge och när det gäller mitt hår så är jag rädd för förändringar men det är på tiden nu. Så antingen blir det en ombre eller något annat kanske en toning eller så. 
 
 
Ungefär så här vill jag ha det: 
 
 
 
Och så här vill jag INTE ha det..... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0