Lördag

Hej på er! 
Har spenderat största delen av dagen i frisörstolen, tyvärr blev min frisör sjuk men de gick att lösa ändå och fick hjälp av duktiga och snälla Malin. Satt där från 1 till halv 5, så det tog sin lilla tid. Så vad blev det nu då? 
De blev en som en ombre och det känns så ovant att vara så mörk i botten men vänjer mig nog och så kommer lite åka ut när jag tvättar det också! 
Nu på kvällen så bjöd jag över Linnéa för lite käk och sedan tittade vi på balklänningar, hittade några favoriter men känns dock som om att pengarna inte räcker till just nu.... 
Men nu ska jag snart ta och hoppa i säng ska nämligen upp tidigt imorgon, börjar jobba klockan 8. 
 
Botten syns inte så bra här, får visa bättre bilder senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0