Lördag

Hej på er!
Hade en mysig kväll igår med Linnéa, vi åt Ceasarsallad, köpte lite godis och såg på film och pratade om resor! Idag följde jag med Linnéa och hennes familj till deras båt. Känns skönt att man kommer så bra överens med dem, blir nästan som om man själv kommer med i familjen. Tror verkligen att jag och Linnéa kommer vara vänner livet ut!
Men det var iaf trevligt att vara ute på sjön och bada och sola.

Nu ska jag ta och duscha och sedan kommer Emelie över för en favorit i repris, vi ska äta plockmat och dricka lite drinkar.
Ha en trevlig kväll mina vänner!




Vi gjorde ett tappert försök att åka gummibåt efter båten, gick bra enda tills de ökade farten och snöret ryckte upp hela fästet. Blev lite Titanic av de hela och helt plötsligt låg vi och simmade mitt i farleden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0