Måndag

Hej på er! 
Efter en grymt roligt och galen helg så vart det tillbaka till verkligheten igen idag. Har hunnit med att handla lite julklappar, lämnat in min balklänning hos skräddaren, hämtat ut mina balskor och packat. 
Ska nämligen bo hos pappa denna, har inte bott där på super länge så det ska bli mysigt! 
Känns verkligen som att julen närmar sig nu, en massa plugg, lite julstress och nästa vecka vankas julbalen! Som jag har sett fram emot den! Allt är i princip klart inför den så nu är det bara lite julklappar som behöver fixas. 
Har dessutom en massa roliga saker att se fram emot, på torsdag blir det Pizza Hut med klassen och på lördag blir julbak med tjejerna. 
 
Här får ni en sneak peak på min balklänning! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0