Alla <3 dag

Hej på er! Idag har det ju varit alla ♥-dag för er som inte har märkt det. Visst det är ju mysigt med en dag tillägnad för kärlek, men tycker att det är lika viktigt att visa det alla andra dagar om året. Men att visa lite extra uppskattning till sina nära och kära är inte helt fel. Hade en kort skoldag och sedan åkte jag och Linnéa till gymmet, sedan har jag bara tagit hand om mig själv, unnat mig en massa gott och umgåtts med min familj. Hade gärnat velat ha fått träffa en viss person men man kan ju inte alltid få som man vill, eller hur? Men hoppas ni har haft en bra dag oavsett vad ni har gjort och vem ni har umgåtts med, jag har i allafall försökt visat min uppskattning till mina nära. Skrev ett väldigt fint litet brev till Linnéa, Innehöll bla, "Jag är rosen och du är dess frö, om du skulle lämna mig så skulle jag dö" Romantiskt av mig, är så bra på att rimma........ till sin tröst fick hon faktiskt en chokladask ;) 
 
Men nu ska jag ta och se på Pretty little liars och försöka hålla mig vaken till 2, hur ska det gå? 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0