Jesus christ superstar

Det vi ska göra nu ikväll är att gå på: Jesus christ superstar!
 Vet egentligen väldigt lite om vad det är jag kommer få se, är nästan helt säker på att det är en musikal. Den främsta anledningen till varför vi ska gå är för att Ola Salo har huvudrollen. Jag vet inte om ni vet det men var/är ett fan av The ark, mina mostrar och mamma har tog med oss på konserter och spelade deras musik för oss redan som små. Så kan nästan säga att jag har fått växt upp med Ola Salo och hans musik. Eftersom bandet The ark har lagt ner (vilket vi tyckte var tråkigt såklart) så ska det bli roligt att få se han på scen igen. Samt att vi gör något roligt tillsammans! 
Föreställningen börjar 20.00 och håller nog på i minst 2 timmar, kommer nog bli upplevelse! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0