Lördag

Hej på er! 
Bloggen har hamnat lite på sidan, har verkligen haft fullt upp. Men nu så är det lite lugnare, har lägenheten för mig själv den här helgen. Har inga problem  att vara ensam men i natt så sov jag super dåligt, vet inte om jag låg och spände mig för vakna med huvudvärk. Men nu känns det bättre, har ätit frukost framför senaste Pretty little liars avsnittet, det är verkligen så bra! Speciellt eftersom att man vet vem A är. 
Dagens planer är att gå iväg till gymmet, hälsa på farmor och ikväll blir det en kväll á la Asien hos Linnéa, med sushi och vårrullar. Så jag och Emelie står för sushi, vårt mission är att få Linnéa att tycka om det! 
 
Låter som en bra lördag ur mina öron, hoppas ni får en lika bra dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0