Måndag

Hej! 
Vaknade upp imorse och hade ont i halsen och snuvig, är rädd över att jag är påväg att bli sjuk, hade helst bara velat ligga kvar i sängen och försöka förhindra att bli sjuk. För har verkligen inte tid eller lust att vara sjuk, har en massa saker i skolan, har kommit in i en bra träningsperiod och så ska jag bort till helgen.
Sitter just nu på en engelska lektion, men den slutar snart och då är det lunch. Är så himla trött men får försöka hålla ut, har prov klockan 4. 
 Men vilar från träningen idag och förhoppningsvis så bryter inte någon förkylning ut, får ladda upp med te, soppa och en massa c-vitaminer. Håller tummarna att jag inte blir sjuk. Vore ju tråkigt att vara det över sportlovet! 
 
Men nu ska jag ta och fortsätta med arbetet, går ju sådär.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0