Torsdag

Hej på er! Får se hur det här går bloggar nämligen från min mobil då min laddare till datan verkar ha gett upp. Inte så roligt....
Har bara tagit det lugnt idag och har vart på gymmet, fast fick en extra tid hos frisören så skynda mig dit i träningskläder. Så efter några timmar var jag betydligt ljusare (ingen ful utväxt), fattigare och mycket kortare hår. Mitt hår har vart så slitet att det hade gått av på flera ställen så hon var tvungen att jämna till det. Så måste verkligen försöka att sluta använda plattången så mycket om jag vill ha något hår kvar. Jag som verkligen älskar mitt lockiga kaos hår...... Imorgon fyller min kära pappa hela 50 år, så lite överraskningar väntar och sen på lördag blir det 50-års kalas med släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback