15 Januari

Hej! 
Började dagen med en celsius och ett IW-pass, var helt slut efteråt och ville bara hem och äta frukost. 
Hela jag skakade, ibland går det super bra att träna på tom mage och ibland är det fruktansvärt. Men väl hemma laddade jag upp med gröt och en dusch innan jag åkte till skolan. 
Åkte förbi jobbet efter skolan för att låna skrivaren och hälsa på lite, alltid lika trevligt. 
Så det var i stort sett min dag det, inget speciellt blir så nu när skolan har börjat igen, skola, träning, plugg och vännerna. 
Ska ta och plugga lite nu inför ett geografi prov på fredag. 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll! 
 
Testade på den omtalade celsius drycken imorse, den var super god men nästa gång ska jag testa någon annan har hört att apelsin och jordgubb/lime ska var goda! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0