19 Januari

Hoppas ni har haft en bra helg?
Min har varit lugn men kanske välbehövlig, så hoppas att den kommande veckan har att erbjuda en massa roliga saker.Ska försöka hinna träna lite mer och träffa kompisar, sedan kommer den självklart bestå av plugg men det är sådant som man får ta en dag i taget. 
Idag har jag verkligen haft en typiskt söndag, slapp i soffan, städat, handlat mat,
sitter och pluggar lite nu och sedan blir det en lång dusch med hårinpackning osv. Bästa avslutet på veckan! 
 Ikväll blir det film i soffan innan det är dags att lägga sig, har dessutom fått världens carving på glass så får se om det blir en tur förbi affären också eller om jag kan hålla mig.
 
Men ska ta och fortsätta nu så hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0