2014!!

Hade en underbar start på 2014, det började med middag hemma hos mig med mina favoriter, blev en massa plockmat. Sedan kom Linn och Tove över och sedan drog vi vidare till Fanny, träffade flera nya människor och hade det allmänt trevligt, kanske för trevligt haha ;) 
Vi tog oss ner till stan vid tolvslaget och kunde inte fira in det bättre än med mina fina vänner!
Sen tog vi oss tillbaka till Fanny och kvällen slutade med ett besök på donken innan jag och Linnéa lyckades ta bussen hem. Hade i allafall en super bra kväll som jag sent kommer glömma. 
 
2 bilder från kvällen 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanne

Vad är de för snygg topp du har på dig ? :)

Svar: det är en klänning som jag köpte för jätte länge sedan som jag aldrig använt :)
Linnea

2014-01-02 @ 18:49:56
URL: http://sannethereses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0