Inspiration till första lägenheten

 
My first apartment
 
Åh vad jag längtar tills att flytta hemifrån och få inreda sin egna lägenhet precis så som man vill ha den. 
Drömmen är ju en ljus lägenhet i Stockholm med öppna planytor, högt till tak och med stora fönster. 
Borde öppna ett sparkonto till mitt framtida hem, eller ja just nu blir det lite svårt då jag sparar pengar för att kunna resa i sommar och sen så är kanske körkort prio ett, men efter det, haha. 
Vet inte hur länge jag har sagt att jag vill flytta, skulle kunna göra det imorgon, såklart att jag kommer att sakna att familjen och någon som sköter tvätten osv. Men skulle klara mig så bra på egen hand. 
Har ju något/några år kvar men längtar tills den dagen då jag får nycklarna till mitt egna hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0