Måndag

Hej på er! 
Har haft en toppen dag, för att vara en måndag. Hade sovmorgon så började dagen på gymmet med Linnéa, ett väldigt kort men effektivt crossfit liknande pass. Efter en dusch och lite fix rörde vi oss mot skolan, åt frukost hade en lektion och sedan hål så vi gick lite på stan, köote med oss sallad och satt på bibblan och pluggade. Sedan blev det 2 lektioner till innan jag slutade skolan. Så nu har jag ätit mat, tagit en super lång dusch där jag gjorde inpackning, raka benen och hela faderuttan. Smörjde in mig med mina härliga bodylotions och krämer så nu känner jag mig som en ny människa!
Har precis slagit mig ner i soffan med datan i knät och ska tag i lite plugg, blir en tidig  kväll för min del. 
 
Så en bra dag trots att man håller på att frysa ihjäl utomhus, vintern har tydligen bestämt sig för att komma nu, lite sent för min del dock.... 
 
Finns det något som luktar bättre?! Underbara dofter!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0