Borta bra men hemma bäst?

Eller nja vet inte riktigt om jag kan hålla med om det, hade gärnat stannat kvar i Turkiet. 
Har haft en underbar vecka fylld med sol, bad och goda drinkar. Lyckades dock bränna mig trotts hög solfaktor så nu flagnar jag lite, men men. Blev även lite shopping där nere men de kan jag visa senare. Har en hel del roliga ögonblick och situationer men om jag säger så här att vara svensk och blond har sina fördelar och nackdelar. Fast att bli bjuden på en massa drinkar tackade jag inte nej till! Flygresan hem igår gick bra förutom att det tog lite längre då vi blev stående på flygplatsen i Antalya pga tekniska problem. 
Vaknade upp imorse och visste inte riktigt vart jag var men insåg ganska snabbt att jag inte var i Turkiet. 
Blev för omväxlingens skull inte nutella mackor och pannkakor till frukost, vilket jag bla har levt på denna vecka. Sedan så åkte jag iväg och skrev på anställningsavtal, var ju på en arbetsintervju innan jag åkte och de ringde när jag var i Turkiet och sa att jag hade fått det! 
 
Måste erkänna att jag har varit dålig på att fota under denna resa, men några borde jag kunna hitta. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0