Fredag och träningsmusik

Hej mina vänner!
 
Det är fortfarande Big sis som bloggar. Linnea har det bra i Side, jag pratade med henne tidigare i veckan och allt var bra men hon hade bränt sig. Så nu vet ni det. Är helt säker att hon berättar allt för er när hon kommer hem. Nu är det äntligen helg och det känns så skönt, jag har nämligen jobbat sju dagar i rad nu och det känns i kroppen även om veckan har vart lugn. Ikväll så kommer kommer några tjejkompisar till mig över, det blir en reunion med en massa gamla kompisar så det ska bli kul. Man får ju passa på när man är hemma i Vässan. 
 
Men nu till något helt annat. Om allt går som det ska så tar jag min kandidatexamen nästa sommar. Jag läser nu Idrottsvetenskapliga pogrammet med inriktning coachning. Så jag kan jobba med allt inom träning och hälsa efter den utbildningen, alltifrån PT till friskvårdskonsult.  Hur som helst så är jag en riktig träningsnörd/träningsnarkoman. Jag bara älskar att träna och svettas, det är lite som min frizon. Jag har länge vart idrottsledare för barnidrott men nu skulle jag så gärna vilja bli gruppträningsinstruktör. Helt boxning/spining/tabata. Det är lite mitt nästa mål i livet. Hur som helst så här kommer det lite bra träningsmusik;
 
Min favorit!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0