Gästboksinlägg alá storasyster

 Hej allesammans!
 
Det är Linneas storasyster Sanne som har tagit tillfället i akt att blogga medans Linnea är bortrest. Linnea är ju nämligen i Turkiet med familjen och jag är i Västerås när jag egentligen bor i Karlstad. Det var nämligen så att jag fick inget sommarjobb i Karlstad men de är ju tur att man har sina kontakter här i Västerås. Så den här sommaren så jobbar jag på ett serviceboende och på ett fritids. Men jag måste erkänna att de känns jätte konstigt att "flytta" till Västerås när de var 3,5 år sen man flyttade hemifrån och snart 2 år sen man flyttade ifrån stan. Men antar att de är såna smällar man får ta. Så ni kan ju ana hur mycket jag saknar min sambo och mina två katter. Jättemycket! Jag åker troligtvis tillbaka nästa torsdag eller fredag och det ska bli så skönt! Då har jag inte vart hemma eller träffat mina tre hjärtan på två veckor och så länge har jag aldrig vart ifrån dom.
 
Ja nu blev det väldigt mycket jag i fokus, men om de är något smaskigt eller skämigt ni vill veta om min lillasyster så kan ni skriva en kommentar!
 
 
Om ni vll läsa vad jag gör om dagarna så kan ni läsa min blogg-->http://sannethereses.blogg.se
 
Xoxo Sanne
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0