Kommande dagarna

Kom hem för en liten stund sen från Emelie, tanken var att grilla och dricka lite cider vid vattnet men de blåste lite väl mycket (vi fick inte igång engångsgrillen....) så de fick bli mat på hennes altan men lika mysigt de också!
Ska se klart på Pretty litlle liars avsnittnet och sedan blir det sängen. Imorgon vankas både körlektioner och jag gör  min sista dag på sommarjobbet, det har vart fyra lärorika veckor och trivdes väldigt bra där så om allt går som jag vill så kommer jag snart vara tillbaka där! Men nu väntar lite ledighet och kommer ha rätt så fullt upp. 

Imorgon (fredag)-  2 körlektioner, jobb, ev. utgång
Lördag- Åker till Trosa för att besöka pappas moster
Sön-tisdag- Jönköping
Onsdag- Arbetsintervju, 2 körlektioner, träna? 
Torsdag- Träna, köpa försenad födelsdagspresent 
Fredag- Träna, packa, 18-års fest!!!
Lördag- Packa 
Söndag- Träna, packa, TURKIET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0