Något att se fram emot….

 
The hungr games- Mockingjay! Har varit helt fast i de två tidigare filmerna, har sista boken kvar att läsa 
men har dock inte bestämt mig om jag ska göra det innan eller efter jag har sett filmen. Den 19:e november har den premiär och jag tänker vara där! 
 
 
Fifty shades of Grey.... Ja vad ska jag säga, ni som har läst böckerna vet hur fängslande de är. 
Man bläddrar blad efter blad och kan inte sluta. Läste ut andra boken nu när jag var i Turkiet så nu ska jag ge mig på den sista boken. Ni som inte har läst böckerna gör det, jag hade förutfattade meningar innan men det ändrades verkligen. Den 14:e februari har den premiär, passande datum va? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0