Onsdag

Hej på er! 
Idag har jag bara umgåtts med mamma, vi är hemma själva nu i några dagar. Så vi har haft lite mor-och-dotter-tid. Passade mig utmärkt då det inte har varit så bra väder samt att jag fortfarande flagnar. 
Men vi åkte till Erikslund och fixade med ett nytt abonemang (som jag kommer stå helt själv på), köpte en kalender och en pärm där jag kan sätta in viktiga papper som anställningsavtalet, betyg och lönespecifikationer osv, vuxenpoäng till mig! 
Sedan shoppade jag (som vanligt) lite kläder från Lager 157 men nu så blir det shoppingförbud förutom en ny väska till skolan sen. Men måste verkligen hålla i mina pengar nu. 
Nu ska jag ta och se på Sagan om ringen som går på tv, helt omöjligt att tröttna på de filmerna när man har växt upp med dom. Såg första filmen när jag var 7, vet inte riktigt hur pappa tänkte där men filmerna är grymma! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0