Uppe med tuppen….

Eller nja inte riktigt men från skillnad när jag brukar gå upp. Måste erkänna att jag är lite trött och nervös, Tove ringde nämligen spontant igår kväll och frågade om jag ville följa med och åka med henne, vilket jag självklart inte kunde tacka nej till. Vi åkte runt lite överallt både till Björnön, Löga och slutligen till Maxi för inhandla lite lakrits till mamma. Längtar tills att jag själv kan plocka upp kompisar och bara köra runt, vilken känsla! 
Hon var så duktig och kände mig inte ett dugg orolig eller nervös alls, utan hon är en naturbegåvning! 
Men nu är det dags för mig att cykla ner till körskolan för min första körlektion, önska mig lycka till! 
 
Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Heja heja! Tänk på att titta i backspeglarna ( överdriv) och inte stressa upp dig så kommer allt gå jättebra!

2014-07-08 @ 07:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0