Bekännelser

Älskar sushi!! Är helt beroende av det och tröttnar aldrig på det. Tur att jag har Emelie som också är lika galen i det, vi åt det senast i måndags!
•Ska förhoppningsvis tatuera mig till hösten, jag och syrran har pratat om att göra en tillsammans, sen så har jag några andra idéer för tatueringar. (Förlåt mamma) 
•Får ofta höra att jag ser äldre ut än jag är, men de är väll positivt?! 
•Skulle vilja kasta/skänka bort majoriteten av min garderob och börja om 
•Planerar att ta körkort i slutet av sommar, måste bara skriva upp mig på en körskola och börja plugga teori 
•Min favorit doft är vanilj eller kokos, som parfym, ljus, bodylotion båda luktar såå gott! 
 
Så där lite random saker som jag kom på så här en söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0