Helgen

Hejsan! 
Kom precis hem efter att ha varit och fikat hos min moster i Sala, hon bjöd på en super god och efterlängtad björnbärspaj (receptet har varit försvunnet i något år). Har haft en mysig helg, i fredags blev det cityfestivalen med Linnéa och Emelie. Vi började kvällen på tacobar och tog den obligatoriska nacho deluxe tallriken innan vi tittade på Hoffmaestro och Takida vi hann även med ett åk på virvelvinden, vissa saker växer man aldrig ifrån ;) 
Gårdagen blev en tjejdag med syster och mamma, en hel dag på Erikslund med shopping. Fick både med mig fynd från rean samt två toppar. På kvällen åkte vi ut till stugan och trotsade regnet och grillade. Är det sommar så är det! 

Nu resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, laga lite matlådor med syrran och städa lite på rummet, får se om de är någon bra film som man kan somna till ikväll. 
 
Mina två fynd från igår, allt gick på endast 350 kronor! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0