Måndag

Hej på er! 
Är helt slut, hade min första jobbdag idag. Ska ju nämligen sommarjobba på ett gruppboende för dementa fram till mitten av juli. Så med en massa nya intryck och personer så kan jag säga att beundrar verkligen personer inom äldrevården samt sjukvården, hur orkar de? För jag är helt slutkörd efter första dagen men antar att jag kommer komma in i det så småning om. Efter jobbet bytte jag om till träningskläder och åkte till Linnéa, hon har varit utomlands en vecka och vi hade en hel del att catcha upp. Tänk att så mycket hinner hända?! 
Så vi tog en powerwalk och sedan så såg vi på Pretty little liars tillsammans. 
Men ska ta och duscha och sedan ska jag nog gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon och ikväll så får jag sängen för mig själv igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0