Onsdag

Det är dagar som denna som man blir lite trött på Sverige, snarare den svenska sommaren. Regnet öser ner och det är mörkt och tråkigt. Så förutom en powerwalk imorse har jag inte gjort något alls, på sätt och vis kanske det var de jag behövde att ta det lugnt och andas ut lite. Kan knappt förstå att jag har fått mitt sista sommarlov och att jag nu är 18 år. Flera dörrar öppnas och jag är helt säker på att det här sommaren kommer bli "the time of my life". Även fast det också innebär mer ansvar att vara 18 som att jagmåste till banken och byta bankkort, ska även skriva in mig på någon körskola (dags att ta tag i det här med körkort) samt så ska jag skaffa ett eget abonemang, min mobil vill inte längre samarbeta så som jag vill. Men jag gillar det! Att få ta egna beslut och bestämma själv. 
 
Får se vad jag ska hitta på nu, kanske slår på en film medan jag väntar på att regnet slutar, drar till gymmet eller gör lite matlådor inför nästa vecka då jag börjar sommarjobbet på måndag. 
 
Men vi hörs latero mina vänner! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0