Vart ska man börja?!

Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta den här veckan, var på Aerosmith förra söndagen, vilket var grymt! Tack igen bästis för den fina presenten, sedan så har det varit en massa traditioner i skolan som Junitrofén, sen tog bästa Emelie studenten, så var och såg på utspringet och sedan blev det studentmottagning. Kan inte fatta att om ett år är det jag som springer ut och står på flaket! Men nu fick jag nöja mig med att få mitt sista men efterlängtade sommarlov. 
 
I fredags, lördags och idag har gått ut på firanden av olika slag, för idag fyllde jag 18 år!!! 
I fredags blev jag firad av släkten på pappas sida, i lördags hade tjejerna över och hade de så roligt, skrattade och dansade som aldrig förr, sedan gjorde jag min krogdebut. Hade en grym kväll och träffade en massa trevligt folk, slutade med att jag och Emelie gick hem i soluppgången... Kanske bättre tänkt än gjort, men kom hem vid 4 och jag däckade i sängen.Började min födelsedag med att städa från igår och sedan blev jag upphämtad och åkte ut till stugan där jag blev firad av släkten på mammas sida och fick så fina presenter, bla Tomas sabo berlocker och Mateus porslin! 
Kan erkänna att jag var lite seg och sliten så middagen på Kajens satt inte helt fel. 
Förstår inte riktigt hur jag fortfarande kan vara vaken nu, så efter det här blir det sängen! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0