Marc by marc jacobs

Data fodralet finns att köpa HÄR                                            Örhängerna finns att köpa HÄR
 
Fyller ju snart år, eller ja om en månad ungefär och har börjat fundera på vad jag önskar mig. Passar på att önska mig saker som jag vanligtvis inte skulle köpa till mig själv. Jag är inte någon märkes junkie men ett märke som jag tycker om är Marc by marc jacobs. Om jag hade ekonomin så skulle jag redan ha en plånbok och en väska därifrån. Men något som är lite snällare för plånboken är dessa två, ett super snyggt datafodral och söta örhängen, är ju mer en silver-tjej och har nästan glömt bort att jag har hål i öronen. Måste ta och köpa lite nya och snyggare så att inte hålen växer igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0