5 sanningar

1. Min stora last i livet är Cola light, så himla beroende och kan inte sluta fast att jag vet att det inte är bra med light produkter....
 
2. Jag är så himla glömsk och klumpig, att jag nästan skäms över mig själv ibland. 
 
3. Älskar min tatuering bakom örat och den är inte den sista, har några förslag för kommande tatueringar. 
 
4. Har kläder mer än vad jag hinner använda, är väl lite av en shopaholic.. Har så många spontanköp som aldrig används och bara ligger där. Tänk så mycket pengar jag hade sparat om jag inte köpt dem. 
 
5. Har två smilgropar diagonalt i ansiktet, en en på min högra kind och en under mitt vänstra öga.
Förut så tyckte jag inte alls om dem men nu tycker jag att det är charmigt med smilgropar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0