Det bästa av två världar

 
 
 
 
 
 
 
Nu är jag i Feldkrich, vi åkte hit med tåg igår från Wien och det tog 6 timmar. kan dock erkänna att jag var lite trött då vi var ute på torsdagen med några Österrikare och drack öl. Feldkrich är så olik Wien, storstad kontra landsbygden. Miljön här är dock så vacker! I fredags var vi på ett koncentrationsläger i Mauthausen och jag kommer aldrig att glömma den dagen. Att besöka ett koncentrationsläger är något som jag tycker att alla ska göra. För det går inte att beskriva hur det är utan man måste få uppleva det med egna ögon. 
 
Hotellet vi bor på nu är toppen, tre-rätters middag, pool, ångbastu och amerikansk frukost!
idag så har vi besökt ett buddhistiskt tempel uppe på ett berg och fick träffa en munk och det är också en upplevelse som jag kommer att minnas länge. Fann på något sätt ett inre lugn där, är så faschinerad av buddismen! Tror också på det här med karma! 
 
Men en nu ska vi snart gå att äta så hörs senare! Njut av bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0