Höstlovet

En vecka går så himla fort och nu är höstlovet slut. 
Den här veckan har verkligen varit välbehövlig, skulle egentligen ha jobbat en hel del men pga av min magkatarr så bestämde jag att prioritera min hälsa framför jobb. Sa ifrån mig passen och har bara tagit det lugnt och lyssnat på kroppen denna vecka. Har hunnit se en hel del serier och tror det var medicinen, har inte haft ont i magen sen i början av veckan. Vilket är så himla skönt. Hoppas verkligen att jag kan bevara detta lugn när det blir stressigare. 
 
Helgen har spenderats med Linnéa, med drinkar och bravader. Igår vankandes halloweenfest, jag klädde ut mig till Rödluvan och min partner in crime till pirat. Blev kanske lite för mycket av det goda, men vad gör det, haha.
Känner mig i allafall utvilad inför kommande vecka, lite mindre förberedd inför filosofi provet, men det får gå som det går.  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hot stuff!! Tack för i helgen Honey Bobo <3

Svar: Haha ska du säga snygging! Love ya <3
Linnea

2014-11-03 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0