12 oktober

Hej på er, det var ett tag sen sist! 
Har haft fullt upp med annat så bloggen har glömts bort. Det är mycket som händer just nu, 
jobbar varje helg, samt på Friskis, sen skolan och träning. 
I fredags firade jag mamma som fyllde år och igår var jag på björnön och gick med pappa och sedan blev det jobb på kvällen. Nu idag så åkte jag ut med Emelie till Erisklund vilket slutade med en mysig fika där det blev en massa jobbsnack. Så nu sitter jag och pluggar lite och snart ska jag röra mig mot jobbet. 
Det är ett pussel att försöka få allting att gå ihop men jag gör mitt bästa! Har ju faktiskt ett mål med allt det här, vilket är USA. 
 
På tal om inget så har jag äntligen beställt min balklänning, efter många om och men så hittade jag en som jag verkligen tycker om! Så hoppas att den passar och att den hinner komma i tid i fall jag behöver göra några justeringar. 
 
Ska ta och göra mig ordning för jobbet nu, så ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0