Livet går på repeat

Hej på er mina få men trogna läsare! 
Som mina senaste blogginlägg har börjat så är jag även nu tvungen att be om ursäkt om min frånvaro. 
Skolan, jobb*2, vänner och träning tar upp all min tid och det sätter sina spår. Har nu nämligen åkt på magkatarr vilket inte alls är roligt. Så nu blir det att äta medicin men det enda som egentligen är lösningen är att stressa mindre. Vilket för mig känns helt omöjligt, blir stressad över minsta lilla och nu så är jag stressad över att jag har fått magkatarr och inte kan sluta stressa, ja ni ser det är en ond cirkel helt enkelt... 
Handlar nog mest om att jag måste börja prioritera bort saker och inse att jag inte kan vara överallt och prestera på topp i allt jag gör. Att faktiskt tacka nej och ha helg när det är helg. Blir något att jobba på helt enkelt. 
 
Men på tal om något annat så måste jag faktiskt berätta att förra helgen var grym. Min allra käraste, underbara bästa vän, Linnéa blev äntligen 18 år! Detta firades med utgång så klart! Kanske en av de bästa hitills, klockan blev över 4 innan jag kom i säng. Så den lördagen/natten kommer jag leva länge på! 
 
Kärlek till dessa två alltså! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för en helt sjukt rolig första kväll ute, en av många framöver! Puss på dig underbara du

Svar: Bara början! Detsamma gumman
Linnea

2014-10-24 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0