8 september

Hej på er! 
Är så himla glad just nu, efter flera veckor av plugg, teorilektioner och tester så har jag klarat teoriprovet!!! 
Nu är det bara uppkörningen kvar, eftersom att körkort tar upp all min tid så hamnar både skola, träning och vänner lite åt sidan. Men nu när teorin är avklarad kan jag fokusera lite mer på skolan så nu ska jag ta och plugga, har nämligen ett prov på onsdag som jag inte har hunnit förbereda mig för. Idag hade jag även mitt sista skolfoto någonsin, får hoppas att de blev någolunda bra, var så nervös inför teoriprovet. 
Ikväll blir det övningskörning, idol och paradise hotel! 
 
 
Trots alla våra olikheter så är vi en härlig blandning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0