Bakslag

Vet inte riktigt vad som hände men det var som att allt släppte efter uppkörningen och jag tror att det blev en effekt av att jag har varit stressad och nervös i flera veckor inför allt med körkort, skolan, jobb, friskis och träning. 
För igår i skolan kände jag hur jag blev sämre och sämre, har både åkt på en förkylning och feber, höll ut under skoldagen igår men när jag kom hem låg jag och frös med både mjukisbyxor och tjocktröja i sängen. 
Antar att det här är priset man får betala när man stressar så pass länge, ett tecken på att kroppen behöver vila.   Trots det så är jag glad över att det kom efter uppkörningen och inte innan. Så idag har jag försökt att vila så mycket som det går och boostat med c-vitaminer, te och alvedon samt försökt plugga lite men det går ju sådär när huvudet känns som en betongklump. 
Nog om mitt klageri, hoppas ni mår bättre än vad jag gör och att ni njuter av det fina höstvädret! 

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hoppas du mår bättre snart så vi kan tatuera oss

2014-09-17 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0