Märkt för livet

Mycket som har hänt den senaste veckan, har tagit körkort och nu har jag även tatuerat mig! 
Jag och min syster har pratat om det ett tag, att vi skulle vilja göra något tillsammans och nu blev det gjort. 
Oavsett vad som händer så kommer jag aldrig att ångra den för den står för vårt systerliga band, en band som aldrig kan brytas, Sanne kommer alltid vara min systra mi! 
Vart vi än kommer att befinna oss så kommer vi alltid ha med varandra och så här på äldre dar har vi kommit varandra allt närmare och jag kan inte med ord förklara hur mycket jag uppskattar att jag har dig.
"Det finns ingen vän som en syster och ingen bättre syster än du"
Du och jag, systra mi! Älskar dig mer än allt ♥
 

Kommentarer
Postat av: SanneTherese

Du och jag <3

Svar: <3
Linnea

2014-09-19 @ 20:10:49
URL: http://sannethereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0